Subject: Aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu Lisade B1, D1 ja E1 muudatused 16.06.2026 seisuga
From: "EANS-EDHS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 15:50:01 +0300

Tere!

Anname teada, et seoses digiNOTAMi osalise rakendamisega Eestis 16. juunil 
2026 muudame aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu Lisasid B1, D1 ja E1. 
Lisade B1, D1 ja E1 muutmine toimub ühepoolselt EANSi algatusel ning ei vaja 
allkirjastamist.

Muudatuste kohta saadeti eelteavitused koos muudatuste kirjeldustega 
aeronavigatsiooniteabe edastamise lepingu lepingulistele ja vastutavatele 
kontaktidele 22.05.26 ning teabe edastajatele 4.06.26. digiNOTAMi osalise 
rakendamise kohta saadeti teavitus lepingulistele ja vastutavatele 
kontaktidele ning teabe edastajatele 12.06.26.

Eeltoodust tulenevalt leiate käesoleva meili manusest alates kuupäevast 
16.06.26 kehtivad Lisad B1, D1 ja E1 (nähtavate muudatustega ja puhtad 
versioonid).

Uued lisad paneme ka AIM kodulehele üles, kust kõik sisse logitud kasutajad 
neid vajadusel vaadata saavad.

Käesolev teavitus on SLA lepingulistele ja vastutavatele kontaktidele, 
vajadusel palun edastage see teabe edastajatele.

Heade soovidega

Margit Markus
kvaliteedispetsialist
Lennuliiklusteeninduse AS
[email-masked]
T: +372 671 0266