Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 12:03:41 +0200

Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13622 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Vao küla, 
Sopi (Tuulemõõtemast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lennundusosakond Vastavalt § 42 lg 7 kohaselt 
saadan kooskõlastamiseks ehitusloa taotluse tuulemõõtemasti paigaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27167236>  (menetlus nr: 
459669), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister