Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: igapäevaelu toetamise teenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 10:49:34 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Neljapäev, 28. november 2024 - 10:49

Vastused:

TEENUS: 	igapäevaelu toetamise teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk): 
erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 MTÜ ISESEISEV ELU
Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Peetri 28 Tartu; 7403403 
[email-masked]
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 MAIRE KOPPELTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Ilmatsalu 5 TartuPlaneeritud 
kohtade arv:	 25TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 28. november 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 MAIRE KOPPELLisatud failid: On manuses