Subject: Küsimus seoses tööauto GPSi kasutamise ja töötundide sidumisega
From: Tõnisson Meriliis <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 09:56:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin uurida, kuidas tööandjana õigesti toimida.

Tööautodel on peal GPS-seade, selleks et vajadusel kontrollida kas vara
kasutatakse sihipäraselt; töökorralduse tagamiseks; vara kaitseks.

Kui on tekkinud kahtlus, et auto asukoha informatsioon ja töötundide
informatsioon süsteemis ei klapi omavahel, kas on lubatud siduda need kaks
aspekti ning vestelda selles osas töötajaga?

Töötajad on tööle tulles allkirjastanud ka varalepingu, kus on kirjas
punkt, et tööandjal on õigus kontrollida sihipärast vara kasutamist.
Lisaks on töötajad teadlikud GPSi olemasolust tööautodel.

Kuidas sellises olukorras õigesti käituda ja kas on vajalik antud
situatsioon kirjalikult fikseerida?

Heade soovidega

Meriliis Tõnisson

personalispetsialist

AS Connecto Infra/AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5377 2302

 <https://karjaar.connecto.ee/> https://karjaar.connecto.ee/