Subject: [DKIM katki]Mustakivi Selveri apteegi suvised lahtiolekuajad
From: "Mustakivi Selveri Apteek" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 12:17:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk> -> E-post ja 
kalender.

Tere,

Anname teada, et suvekuudel töötab Mustakivi Selveri apteek lühendatud
graafiku alusel.

Meie lahtiolekuajad suveperioodil on:

E-R 10-19

L,P 10-17

Palume viia vastavad muudatused sisse apteekide andmebaasi.

Lugupidamisega,

--
Parimate soovidega,
Mustakivi Selveri Apteek
Tel. 6391861