Subject: Riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 132,35 Raeküla tunneli lammutamise ehitusloa menetlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 15:31:53 +0300

Tere

Teile on saadetud Elering AS dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument (lisatud 
manusesse).

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 132,35 Raeküla tunneli 
lammutamise ehitusloa menetlus

Registreerimise kuupäev: 30.05.2025

Registreerimise number: 12-9/2025/359

Lugupidamisega

Elering AS
Kadaka tee 42
12915 Tallinn
tel 715 1222, [email-masked] <http://[email-masked]>
www.elering.ee <http://www.elering.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.