Subject: Telia Eesti AS-le kuuluva õhuliini lõhkumine
From: Aivar Jürgens - Boftel <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 16:35:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

18.06.2026 saime teate, et on katkenud Telia Eesti AS-le kuuluv õhuliin
Võra tee ja Viimsi tee ristmiku juures Tallinnas. Kuna kahtlustame, et
tegu võis olla lõhkumisega/liiklusõnnetusega (näiteks tõstetud kastiga
sõitnud auto), sooviksime lisainfot - kas on teada lõhkuja isik/firma ja
kes antud juhtumist teatas (kas arvatav lõhkuja, pealtnägija, juhslik isik
vms)? Millal teavitati? Kas on veel mingit lisainfot?

Tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Aivar Jürgens

Järelevalve spetsialist / Network Surveillance Specialist

Boftel Estonia  OÜ (Telia Eesti AS volitatud esindaja)

mob: +372 5336 5885

[email-masked] <mailto:[email-masked]>