Subject: FW: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 191,185-191,930 asuva Ikla piiripunkti teelõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: Kärt Aardam <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 10:09:02 +0300

Tere

Palun allpool olev kiri registreerida Deltasse minu riigitee 4 asjatoimiku
juurde.

Aitäh!

Kärt

From: Allan Pilviste <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 10:03 AM
To: Kärt Aardam <[email-masked]>
Subject: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 191,185-191,930 asuva Ikla
piiripunkti teelõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse
kaasamine

Tere

Edastame oma tähelepanekud Tallinn-Pärnu-Ikla tee rekonstrueerimise osas:

*	Vajalik oleks täpsustada, kas näiteks valgustus ja teemärgistus
jäävad samasuguseks nagu on praegu.  Ettepanek on kohe lisada
elektroonilised infotahvlid (2 tk), millega saab edastada piirkontrolli
taaskehtestamisel vajaliku infot.
*	Juhul, kui rekonstrueerimine puudutab ka Ikla piiripunktis nn
katuse alt läbisõitu, siis liikluskorralduse skeemide koostamise juures
Palun kaasata ka  PPA Lääne prefektuuri.

Lugupidamisega

Allan Pilviste
strateegilise planeerimise valdkonna juht
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5860 2366
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>