Subject: Dokumentide edastamine täiteasjas nr 022/2026/1505
From: Elin Vilippuse kohtutäituribüroo <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 13:00:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Edastame Teile alljärgnevad dokumendid (lisatud manustena):

1. Täitemenetluse lõpetamise otsus (Nõude rahuldamine) täiteasjas nr
022/2026/1505.

Palume Teil esimesel võimalusel kinnitada käesoleva e-kirja ja manuste
kättesaamist. Kinnituse saatmiseks vastake palun sellele kirjale kasutades
nuppu 'Vasta' ('Reply'). Täname!

Tasumine tasub ära!

Lugupidamisega

Tallinna kohtutäitur Elin Vilippus
A.Lauteri 5 10114 Tallinn
Telefon: 6840620
Faks: 6840621
http://vilippus-kuchmei.ee/vilippus/

Täitmisavaldused: [email-masked]
Päringud: [email-masked]

Käesolev e-posti sõnum ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes
ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on seadusega piiratud.
Kui olete sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige saatjat,
klõpsates nuppu 'Vasta' ('Reply'), seejärel kustutage sõnum oma arvutist.
Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!