Subject: Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:35:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP044130 Telliskivi tn 57d kinnistu detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kooskõlastamine enne vastuvõtmist
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 06.08.2026
Sisu: Edastame detailplaneeringu kooskõlastamsieks.

Otselink ülesandele: 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP044130/arvamused/toiming/333978/tagasiside/261164

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet