Subject: RE: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623
From: Aleksandr Tsõgankov <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Annika Matson" <[email-masked]>, "Katrin Baumann" <[email-masked]>, "Jana Prost" <[email-masked]>, "Evgeny Maksimov" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 16:25:14 +0300

Tere

Saadan parandatud projektid. Palun kooskõlastada esimesel võimalusel.
Aitäh.

Lugupidamisega,

Aleksandr Tsõgankov

Projektijuht

Ribbon Consult OÜ

+372 58125434

From: Aleksandr Tsygankov
Sent: Tuesday, April 28, 2026 9:21 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Annika Matson <[email-masked]>; Katrin Baumann
<[email-masked]>; Jana Prost <[email-masked]>; Evgeny
Maksimov <[email-masked]>
Subject: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Varasemalt on tehnovõrkude lahenduse
läbivaatamisega tegelenud Annika Matson.

Lugupidamisega,

Aleksandr Tsõgankov

Projektijuht

Ribbon Consult OÜ

+372 58125434