Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus tulumaksuseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Kairi Ani - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 15:04:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust tulumaksuseaduse 
muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu 
kohta. Edastame manuses oma arvamuse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>