Subject: Notarite Koja arvamus perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 18:02:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame Teile arvamuse perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse 
eelnõu kohta (lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 11. mai 2026 10:30
Adressaat: Harju Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; 
Tartu Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; Tallinna 
Halduskohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>; MTÜ 
Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond 
<[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; 
Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; 
Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Riigi Valimisteenistus 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti 
Esmatasandi Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Kohtutäiturite ja 
Pankrotihaldurite Koda <[email-masked]>; MTÜ FinanceEstonia 
<[email-masked]>; MTÜ Lastekaitse Liit <[email-masked]>; 
MTÜ Lapsele vanemad <[email-masked]>; MTÜ Oma Pere 
<[email-masked]>; Eesti Naisteühenduste Ümarlaua Sihtasutus <[email-masked]>; 
Eesti Naiste Varjupaikade Liit <[email-masked]>; MTÜ Naiste Tugi- ja 
Teabekeskus <[email-masked]>; MTÜ Ühendus Emade ja Laste Kaitseks 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Lasterikaste Perede Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Lasterikkad isad <[email-masked]>
Teema: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 22.05.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/543301e2-19e0-4aec-8ae1-132687354ea5

Pealkiri: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 11.05.2026

Registreerimise number: 8-1/3800-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee