Subject: Täiendav puude langetamine 20172 Märjamaa–Haimre tee rekonstrueerimistööde käigus
From: "Annika Plamus" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: Märjamaa Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 16:19:59 +0300

Tere

20172 Märjamaa–Haimre tee rekonstrueerimise käigus on kaks kuivanud lehist
jäänud langetamata.

Kõnealused puud asuvad ligikaudu piketaažil 4+75 kavandatava
kergliiklustee vahetus läheduses.

Puud on kuivanud ning kujutavad endast ohtu nii tulevastele kergliiklustee
kasutajatele kui ka sõiduteel liikuvatele sõidukitele.

Pärast kergliiklustee väljaehitamist on lehiste langetamine on oluliselt
raskendatud.

Palume korraldada nimetatud puude langetamine käimasolevate
rekonstrueerimistööde raames enne kergliiklustee ehitamist.

Fotod kõnealustest puudest on lisatud kirjale.

Parimat

Annika Plamus

Teedespetsialist

Märjamaa Vallavalitsus

Telefon: 53063415

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>