Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0962 - "Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse ning ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (504 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 25 Sep 2024 12:11:01 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0962 - Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse ning 
ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (504 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.9.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tähtaeg: 17.10.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f127ac98-8b44-4c1b-9fa3-bec06fc82cab
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f127ac98-8b44-4c1b-9fa3-bec06fc82cab?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main