Subject: Ministri määruse eelnõu arvamuse avaldamiseks
From: Maret Saanküll <[email-masked]>
To: "AKI info", "Irina Meldjuk"
Date: Wed, 16 Apr 2025 12:57:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Siseministeerium esitas eelnõude infosüsteemi (EIS) kaudu
28.03.–11.04.2025 kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks siseministri
määruse „Isikut tõendava dokumendi taotleja isiku tuvastamise ja
isikusamasuse kontrollimise kord“ eelnõu.

Vabandame, et ekslikult jäi eelnõu Andmekaitse Inspektsioonile arvamuse
avaldamiseks saatmata.

Saadame teile parandatud eelnõu ja seletuskirja ning võimaluse korral
ootame AKI arvamust 2. maiks 2025.

Lugupidamisega

Maret Saanküll
õigusnõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5197 5722
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>