Subject: RE: 20241022_EER2459UAS_16.NOV_KL_PÕNKA_EDLO15
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 09:19:43 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 23, 2024 10:53 PM
To: Eve Härm <[email-masked]>; Diana Krotova 
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: 20241022_EER2459UAS_16.NOV_KL_PÕNKA_EDLO15

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Eve Härm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 5:06 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20241022_EER24XXUAS_16.NOV_KL_PÕNKA_EDLO15

Tere

Tunnus on EER2459UAS.

Parimat,

Eve

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 11:46 AM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20241022_EER24XXUAS_16.NOV_KL_PÕNKA_EDLO15

Tere

Palume tunnust ajutisele droonialale 16.novembriks asukohaga Pärnumaal.

Kaardi kuvatõmmis on lisatud kirjale.

A)EETT B)2411160700 C)2411161600

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER24xxUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 583159N 0245314E - 583445N 0245814E - 583106N 0250539E - 
582742N 0245533E - 583159N 0245314E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5331 2552

F)SFC G) 1100FT AMSL

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.