Subject: FW: IP7498 Vaimõisa 0,4kV ÕL rek kooskõlastamiseks
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 11:52:16 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, September 19, 2025 11:44 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: IP7498 Vaimõisa 0,4kV ÕL rek kooskõlastamiseks

Hei!

Eelmine nädal rääkisime ühe projekti kohapealt, et kas on vaja
kooskõlastada (0,4 kV paljasliini vahetus AMKA vastu, ristumine
riigiteega).

Sain dokud kokku.

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Failid manuses.

Ilusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.