Subject: C-147/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 09:31:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/141-4
Kohtuasja number: C-147/25
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: hea halduse p�him�te; isikute loetellu kandmine sanktsioneeritud 
isikutega/�ksustega seotuse t�ttu; piiravad meetmed; rahaliste vahendite 
k�lmutamine; riigisisesed meetmed; sanktsioonide rakendamine; Venemaa vastu 
suunatud piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 41; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 47; m��rus (EL) nr 269/2014; otsus 2014/145/�VJP; 
rakendusm��rus (EL) 2022/336

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8082

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium