Subject: Koostööpakkumine: “Inimene vs Tehisintellekt” väitlusüritus TalTechis
From: "Debate Estonia" <[email-masked]>
To: "Debate Estonia" <[email-masked]>
Date: Sun, 12 Oct 2025 16:38:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu nimi on Olga Kuchina ning esindan TalTechi Väitlusklubi. Koos 
Tarkvaraarenduse klubiga Lapikud korraldame 21. novembril 2025 TalTechis 
ainulaadset üritust pealkirjaga „Inimene vs Tehisintellekt: Väitlus“.

Ürituse käigus toimub elav väitlus, kus inimväitlejad astuvad vastu Lapikute 
poolt arendatud tehisintellektile. Lisaks põhiväitlusele saavad ka 
külastajad proovida väidelda AI vastu. Õhtu lõpeb afterpartyga, kus osalejad 
saavad omavahel suhelda ja arutada nähtut. Ootame osalema 40-60 tudengit ja 
külalist erinevatelt erialadelt.

Selle projekti eesmärk on ühendada tehnoloogia ja kriitilise mõtlemise 
maailmad, tutvustada tehisintellekti praktilisi võimalusi ning pakkuda 
tudengitele harivat ja inspireerivat kogemust. Üritus toetab TalTechi ja 
laiemalt Eesti kõrghariduse eesmärki edendada innovatsiooni, digipädevust ja 
argumenteerimisoskust.

Soovime teha koostööd avaliku sektori organisatsioonidega, kes jagavad meie 
eesmärki arendada tudengite teadmisi ning toetada noorte teadlikkust 
tehnoloogia ja ühiskonna ristumiskohtadest. Toetust on võimalik anda nii 
rahaliselt kui ka sisulise panusena (nt preemiad, materjalid, infotoetus 
vms).

Oleme tänulikud võimaluse eest arutada koostöövõimalusi ja näidata, kuidas 
teie asutus võiks sellele algatusele kaasa aidata.

Lugupidamisega,
Olga Kuchina
TalTech Väitlusklubi juhatuse liige [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>