Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 10:53:28 +0200

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/15473 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Raasi, Rapla maakond, 
Kohila vald, Aespa alevik, Raasiaia, Rapla maakond, Kohila vald, Aespa 
alevik, Raasiaia (piirdeaed, Garaaž/töökoda, piirdeaed) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume Transpordiameti arvamust/seisukohta 
Raasiaia maaüksuse piirdeaia 221340166 kasutusloa menetluses. Samuti 
teadmiseks seisukohta pinnase valli osas, mis on ehitatud paralleelselt 
riigimaanteega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26882626>  (menetlus nr: 
415185), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister