Subject: Pärnu maakond, Pärnu linn, Valgeranna küla, Lible kinnistu ja Papsaare küla, Kulli kinnistu mikrotorustiku projekteerimine
From: "Mari Kuusik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:23:40 +0300

Tere

Transpordiamet väljastas  projektile nr. 2500082 „Pärnu maakond, Pärnu
linn, Valgeranna küla, Lible kinnistu ja Papsaare küla, Kulli kinnistu
mikrotorustiku projekteerimine“ kooskõlastuse nr.   7.1-2/26/5502-2.

Projektlahendus on muutunud teekaitsevööndis, uut projekteeritavat trassi
Transpordiameti kinnistule ei lisandunud.

Manuses leitavad projekti materjalid. Palume Transpordioameti
kooskõlastust projektlahendusele.

Lugupidamisega

Mari Kuusik

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee