Subject: Narva linna üldplaneeringust
From: MA Üldpost <[email-masked]>
To: "MARU KIRKE" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 15:24:53 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 25, 2025 2:27 PM
To: [email-masked]; MA Üldpost <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]
Subject: Narva linna üldplaneeringust

Tere,

Manusena saadan kirja nr 4.2-17/3438-40.

Palun kinnitada kirja kättesaamist.

-- 

Lugupidamisega,

Kristina Stepanova

Sekretär

www.narva.ee <http://www.narva.ee>

www.visitnarva.ee <http://www.visitnarva.ee>

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

M: +372 58501098

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.