Subject: Kõrgepinge õhuliini projekteerimistingimuste taotlus
From: "Unnuk Rene" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 11:17:57 +0300

Tere

Palume projekteerimistingimusi olemasolevate L347 Sopi-Sindi ja L346
Paide-Sopi 330 kV õhuliinide ning L134A Paide-Suure-Jaani, L133A
Türi-Vändra ja L133B Vändra-Papiniidu 110 kV õhuliinide
rekonstrueerimisele.

110 ja 330 kV õhuliinide läbilaskevõime suurendamiseks rekonstrueeritakse
olemasolevad õhuliinid asendades kõik vundamendid, mastid ja juhtmed
uutega. Vähendamaks õhuliinide kaitsevööndite pindalasid projekteeritakse
110 kV õhuliinid võimalusel 330 kV õhuliinidega samadele mastidele.

 Antud projektis teostatavad rekonstrueerimiste ja demonteerimiste alad on
märgitud dwg. failis, palume arvestada tingimuste väljastamisel ainult
nende aladega. Ülevaateplaanidele on märgitud liinide asukohad
koguulatuses, ka seal kus tööd antud projektis ei tehta.

Õhuliinide teljed ja kaitsevööndid on lisatud kirjamanuses olevasse dwg
faili koos ülevaateplaanidega.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.