Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 14:08:38 +0300

Rakvere Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13054 aadressile Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Aluvere küla, 1 
Tallinn-Narva tee // Kaarli küla, Lüpsifarmi // Rubeni // Suurfarmi // 
Vasikalauda // Koovälja küla, Kaarli tee // Kivistiku // Kulla // Kullamäe 
// Kuusiku // Mäe // Mäeveski // Pullitalli // Teeotsa // Vanatee // Sõmeru 
alevik, Jõeääre // Põllu tn 15a // Tapa-Narva 209,7-216,6 km // Ussimäe 
küla, 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee // Ene // Janno // Kraavi // Lehtri // 
Põlula metskond 17 // Saare // Soovälja // Turbavälja // Vainu // Võrumäe 
põld // Võrutee (Rakvere-Põhja haru L103A 110 kV õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada projekteerimistingimuste 
eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27478394>  (menetlus nr: 
500928), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.08.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Vallavalitsus) või menetleja (INGE LIIVAK) poole.