Subject: Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 14:21:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teavitus piiriprotokolli allkirjastajatele (maatoiming nr 2025081615602).

Maamõõtja ARNO AHI vormistas piiriprotokolli Teiega seotud maaüksus(-t)e 
(73501:011:0005) piiri ja piirimärkide asukoha maastikul kättenäitamise 
kohta.

Piiriprotokoll tuleb minu.kataster.ee e-keskkonnas allkirjastada seitsme 
kalendripäeva jooksul.

Piiriprotokolli allkirjastamiseks toimige nii:

1) Logige sisse  <https://minu.kataster.ee> minu.kataster.ee.
2) Avage vasakult sinisest menüüpaneelilt "Kooskõlastused".
3) Valige sakk "Protokollid". Detailvaate avamiseks vajutage nuppu "Vaata".
4) Piiriprotokolli faili saate tutvumiseks alla laadida.
5) Piiriprotokolli allkirjastamiseks vajutage MinuKatastri e-keskkonnas 
nuppu "Allkirjastan piiriprotokolli".

Juhul, kui Teil puudub digiallkirjastamise võimalus, palume võtta ühendust 
töid teostava maamõõtjaga. Maamõõtja kontaktandmed leiate veebilehelt: 
https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Katastripidaja, Maa- ja Ruumiamet