Subject: Ed: Taotlus kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks
From: Registrite ja Infosüsteemide Keskus - RIK <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 16:07:41 +0300

_____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 7. juuli 2026 09:06
Adressaat: Registrite ja Infosüsteemide Keskus - RIK <[email-masked]>
Teema: [DKIM katki]Taotlus kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu 
võimaldamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot:  <https://teenused.rit.ee/et/kkk> KKK | teenusveeb -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Taotlus kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu 
võimaldamiseks, mis on registreeritud 07.07.2026, numbriga 14-7/26-1475-1.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Põlva Vallavalitsus
Maarja tn 2, 63307 Põlva
Tel 799 9470
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]