Subject: Teavitus ja kutse
From: <[email-masked]>
To: "'Transpordiameti klienditugi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "'Raul Kell'" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 19:22:23 +0200

Tere

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli bussijuhi kiirendatud
ametikoolituse (lisapädevus 36 tundi) eksami toimumisest reedel 14.03.25
kell 15.15 Võrus, Räpina mnt.1a

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoautojuhi täienduskoolituse
eksami toimumisest pühapäeval 16.03.25 kell 17.00 ja bussijuhi
täienduskoolituse eksami toimumisest esmaspäeval 17.03.25 kell 14.15
Võrus, Räpina mnt.1a

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoauto- ja bussijuhi
ametikoolituse eksami toimumisest kolmapäeval 16.04.25 kell 14.15 Võrus,
Räpina mnt.1a

Kutsume Teid võimalusel osalema!

Lugupidamisega

Raul Kell

Juhataja

Tugev Partner OÜ

503 2062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.vorumaaautokool.ee> www.vorumaaautokool.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.