Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 10:13:42 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/05834 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Papli tänav, Tartu 
maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T27 
// Papli tänav // Tamme tänav // Tamme tänav T1 // Tamme tänava lõik 1 
(Veetarnetoru magistraalist liitumispunktini ja liitumispunkt, Reovee 
kanalisatsiooni liitumispunkt Papli tn 2 teenindamiseks ja ühendustoru 
ühisveevärgi koosseisus, liitumispunktist olemasoleva torustikuga 
ühenduspunkti Tamme tänaval) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Kambja Vallavalitsus Tõrvandi alevikus Papli tn 2 kinnistu 
liitumise ühisveevärgiga kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27928470>  (menetlus nr: 
554088), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (MAANUS RINGO) poole.