Subject: Pilootprojekt-Me oleme hoitud 18. juulil 2026
From: Võiste Suvefestival <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 13:23:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere! 

Mina olen Karl Loonurm, ning oleme sellel suvel viimas läbi
pilootprojekti "Me oleme hoitud", mis saab toimuma Pärnumaal, Häädemeeste
vallas, Võiste alevikus, sündmuse Võiste suvefestival raames.Lisan kirjale
kaasa ka PDF-failina propjekti kokkuvõtte, et saaksite pisut paremini
aimu, millega on tegu.
Pöördun Teie poole, kuna oleme kokku pannud juba mõned vaimse tervise
spetsialistid aga kuna soovime, et sündmuse tulemus oleks võimalikult
profesionaalne ja tulemuslik siis sooviksime ka koostlld treha ka Teie
spetsialistidega.
Kas Te oleksite valmis tulema me sisu täiendamiseks toeks, pakkudes
sündmusele mõnda. hetkel rahvale olulist koolitust, seminari, õpituba või
muud sarnast?
Igasugune Teie poolne abi, nõu ja tagasiside on meile väga oluline, ning
loodame väga, et leiame ühise võimaluse luua üks vajalik ja väärtuslik
vaimse tervise sündmus.

Kõike parimat,
MTÜ Noored Maale
Esindaja
Karl Loonurm
56267113