Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 09:29:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/04659 
aadressile Valga maakond, Tõlliste vald, Tinu küla // Valga vald, Tinu küla, 
Jaotla // Tsirguliina alajaam // Valga metskond 74 (Tsirguliina AJ 330 kV) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 54 lg 6 p 1 (6) Pädev asutus esitab 
kasutusloa taotluse eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27896548>  (menetlus nr: 
548955), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.