Subject: Uute ristumiskoha ehitamise nõuete taotlemine – Lullikatku tee 14 kinnistu
From: "Anni Aus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 15:34:50 +0300

Transpordiametile

Palume väljastada uued ristumiskoha ehitamise nõuded Jõgeva maakonnas Jõgeva 
vallas Torma alevikus asuvale Lullikatku tee 14 kinnistule (katastritunnus 
81003:002:1370).

Varasemalt on Transpordiamet 08.07.2022 kirjaga nr 7.1-2/22/15144-2 
käsitlenud kinnistule juurdepääsu lahendamist ning määranud võimaliku 
ristumiskoha asukoha riigiteel nr 14130 Liikatku–Lullikatku km 0,77. Kirja 
lisana väljastati ristumiskoha ehitamise nõuded.

Kuna väljastatud nõuete kehtivusaeg on möödunud, palume kinnitada, kas 
varasemalt määratud ristumiskoha asukoht km 0,77 on jätkuvalt sobiv ning 
väljastada kehtivad ristumiskoha ehitamise nõuded edasiseks 
projekteerimiseks ja ehitusloa menetlemiseks.

-- 

Tervitades,
Anni Aus
Omanik / Diplomeeritud arhitekt tase 7
AUS ARHITEKTUUR OÜ
📞 Telefon: +372 58867616
✉️ E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>