Subject: Andmed laevakinnistusraamatust
From: "Adminandmed - STAT" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Apr 2026 09:50:42 +0300

Tere

Palume, et edastaksite meile andmed. Nimelt on 15. aprillil omanikku 
vahetanud laevade andmete esitamise tähtaeg, vastavalt 24.03.2023 sõlmitud 
tähtajatule päringule 
(1.1-3_23_0124_Registrite_ja_Infosüsteemide_Keskus_Andmepäring_24.03.2023 
<https://dhs.intra.rmv/OTcs/llisapi.dll?func=ll&objId=122766597&objAction=Open&nexturl=%2FOTcs%2Fllisapi%2Edll%3Ffunc%3Dll%26objId%3D122736961%26objAction%3Dbrowse> 
 ).

Pilt kehtivast päringust:

Andmed palume edastada aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] krüpteeritult Statistikaameti asutusepõhisele 
sertifikaadile (registrikood 70000332) csv-failina

Heade soovidega

Taivo Gross

koordinaator

andmekogude ja eraandmete esitamise teenustiim

Statistikaamet

www.stat.ee <https://www.stat.ee/>

56941704

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet> 
<https://www.instagram.com/eesti_statistika> 
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/> 
<https://x.com/eestistatistika> 
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet. Kui te ei ole selle 
kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage e-kiri 
arvutist.