Subject: RE: Kiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe lõigu
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 15:45:09 +0200

Tere!

Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus (ELASA) sidevõrgu haldaja, AS Connecto 
Eesti, kooskõlastab projekteerimistingimuste eelnõu.

Projekti alasse jääb ELASA sidevõrgu objekt ELA054 ja ELA094. 
Projekteerimisel taotleda ELASA sidevõrgu haldajalt projekteerimise 
tehnilised tingimused ja projekti valmides kooskõlastada see Eesti Lairiba 
Arenduse SA võrguhalduse infosüsteemi (ELVI) kaudu  <https://elvi.elasa.ee/> 
https://elvi.elasa.ee/.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Friday, January 19, 2024 1:13 PM
To: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Cc: Mittal Marko <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva 
Kanama–Ääsmäe lõigu

Edastan.

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 19. jaanuar 2024 08:15
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.01.2024

Registreerimise number: 8-1/22-057/900-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>