Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:16:02 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02248 aadressile 1a // Graniidi tee L2 // Graniidi tee L4 // Kipsi 
tee // Rae küla 6a // Assaku alevik, 11330 Järveküla-Jüri tee // Järve tee 
L2 // Järve tee 4 // Lehmja küla, 11330 Järveküla-Jüri tee L22 // Kõrtsi tee 
// Rae küla, Graniidi tee // Harju maakond, Lehmja küla 2 // Loomäe tee // 
Põrguvälja tee L4 // Põrguvälja tee L8 // Põrguvälja tee L9 // Põrguvälja 
tee 29a // 31 // Rae vald 4b (Elektri maakaabelliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
31 lg 4 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27838064>  (menetlus nr: 
538242), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.