Subject: Ed: Eesti Õdede Liidu ja Eesti Õendusjuhtide Ühingu ühispöördumine
From: Külli Friedemann <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Taavet Reimers" <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 10:53:42 +0300

Palun registreerida, infoks Taavetile ja Brigitile

Külli

Saatja: Kätlin Lillemaa <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 21. mai 2026 10:51
Adressaat: Külli Friedemann <[email-masked]>
Koopia: Helina Randma <[email-masked]>; [email-masked]; 
Saima Hinno <[email-masked]>; Katre Zirel - PERH 
<[email-masked]>; Aleksei Gaidajenko 
<[email-masked]>; Juhatus <[email-masked]>
Teema: Eesti Õdede Liidu ja Eesti Õendusjuhtide Ühingu ühispöördumine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Külli Friedemann

Eesti Õdede Liit ja Eesti Õendusjuhtide Ühing pöörduvad Teie poole 
ettepanekuga moodustada Terviseameti Kvaliteedikeskuse juurde õenduse ja 
ämmaemanduse koostöövõrgustik, mille eesmärk on tugevdada õendus- ja 
ämmaemandusabi kvaliteeti, patsiendiohutust, teenuste ühtlast korraldust 
ning valdkondliku kvaliteedi hindamise ja võrreldavuse süsteemset arendamist 
Eestis. Meie ühispöördumine on lisatud manusena.

Heade soovidega

Kätlin Lillemaa

President

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5323 0512

 <https://www.linkedin.com/in/k%C3%A4tlin-lillemaa-37699727a?lipi=urn%3Ali%3Apage%3Ad_flagship3_profile_view_base_contact_details%3Be%2Bbev3K5TFyjAbFcaQvqUw%3D%3D> 
LinkedIn