Subject: Arvamus direktiivi (EL) 2024/2853 ülevõtmise kohta
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "[email-masked]",Kaia Läänemets-Ester
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 23:43:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse direktiivi (EL) 2024/2853 ehk 
tootjavastutuse direktiivi ülevõtmise kohta.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>