Subject: Haigestumiste andmete päring
From: "Stella Shaumyan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 16:45:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole seoses välisprojekti (AURORA
<https://www.tallinn.ee/et/aurora> ) Tallinna haigestumiste andmete
vajadusega. Manuses on andmete tabel, mida projekti partner (Lithuanian
University of Health Sciences) meilt soovib.

Tegu on mahuka tööga, palun öelge, mis on sellise töö hind.

Heade soovidega

Stella Shaumyan

Projektijuht

Välisprojektide büroo

Tallinna linna strateegiakeskus

Kaarli pst 1, 10119 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53783240

Tallinn on  <http://www.greentallinn.eu/> Euroopa roheline pealinn 2023