Subject: Ed: VTI kasutaja õiguste taotlemise avaldus, TVesi, Liepkalns
From: "Aune Annus-Urmet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 09:26:10 +0300

Tere!

Edastan avalduse registreerimiseks.

Aune Annus-Urmet

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

+372 7943 547

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Lauri Liepkalns <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 5. mai 2026 09:12
Adressaat: TA vti.admin <[email-masked]>
Koopia: Kristiina Soovik <[email-masked]>
Teema: VTI kasutaja õiguste taotlemise avaldus, TVesi, Liepkalns

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Tallinna Vesi poolse avalduse VTI ligipääsude teemal.

Ette tänades

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele 
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada konfidentsiaalset 
ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni läbilugemine, 
taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või tegutsemine 
sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav 
saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke 
ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.

  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.

  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62 
300 | tvesi (ät) tvesi.ee