Subject: RE: Narva mnt 120 majutuspindadega ärihoone muudatusprojekt (EM300400) parandatud
From: "Johanna Kapper" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>,Vassil Hartšuk <[email-masked]>
Date: Sun, 26 Apr 2026 15:50:39 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud parandatud Narva mnt 120
majutuspindadega ärihoone muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 06.05.2026.

Muudatusprojekt on leitav siit:

https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/dokumendid/300039

Lugupidamisega

Johanna Kapper

menetleja

ehitusosakond

+372 640 4279

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

From: Johanna Kapper
Sent: Monday, February 16, 2026 2:59 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>; 'Vassil Hartšuk'
<[email-masked]>
Subject: Narva mnt 120 majutuspindadega ärihoone muudatusprojekt
(EM300400)

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Narva mnt 120
majutuspindadega ärihoone muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 26.02.2026.

Muudatusprojekt on leitav siit:

https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/dokumendid/300039

Lugupidamisega

Johanna Kapper

menetleja

ehitusosakond

+372 640 4279

Tallinna Linnaplaneerimise Amet