Subject: 23032 Tapa ettevõtlusala - kooskõlastamise taotlus
From: "Indrek Oden Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 11:07:44 +0300

Tere

Koostame Tapa Vallavalitsuse tellimusel põhiprojekti “Tapa linna
ettevõtlusala teed ja tehnovõrgud”.

Projekt koosneb järgnevatest osadest:

Nr          Projekti osa
Koostaja                            Töö number

1             Üldosa
Roadplan OÜ                    23032

2             Teedeehituslik osa
Roadplan OÜ                    23032

3             Elektri- ja sidevarustuse välisvõrgu ning välisvalgustuse
osa   MitiProjekt OÜ                 00324

4             Veevarustuse ja kanalisatsiooni välisvõrgu osa
Altren Projekt OÜ           24018

5             Soojusvarustuse välisvõrgu osa
Soojatooja OÜ                 24032

6             Maastikuarhitektuuri osa
AB Artes Terrae OÜ        24046KP3

Põhiprojekt on alla laetav siit:

<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/23032Tapaettevtlusala/Ek2unDJ43p
1JtI4eHns4e-kBSL9lzpiaTNJIf88a2lGjLg?e=oUac8F>  2024-04-24 KK-seks

Palun projekt Transpordiameti poolt kooskõlastada.

Kõike paremat!

Indrek Oden
Projektijuht

+372 503 7979 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn