Subject: Fwd: Ed: Kanalisatsioonipüstikute tuletõkketööd
From: Reet Lääne <[email-masked]>
To: "Arvo Kuuse" <[email-masked]>, "ky tule4" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 20:01:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere lp Arvo Kuuse

Edastan manuses vahelagede tuletõkketööde teostajalt saadud joonise tööde 
teostuse kohta.

Palun tutvuge joonisega ning andke tagasisidet, kas selliselt tehtud 
tuetõkketööd vastavad nõuetele.

Juhul, kui vastuse andmiseks on vajalik esitada lisamaterjale, andke palun 
teada.

Peale kooskõlastuse saamist võtame hinnapakkumised ja saame töödega 
alustada.

Lugupidamisega

Reet Lääne

Saue linn, Tule tn 4 KÜ juhatuse liige

Saatja: Arvo Kuuse <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. juuni 2024 11:59
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: 'Reet Lääne' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kanalisatsioonipüstikute tuletõkketööd

Tere

Kuna planeeritakse tuletõkkesektsiooni piir teha vahelakke, siis hetkel 
teostatud lahendus ei vasta nõuetele ega esitatud materjalide 
paigaldusjuhenditele.

Esitatud materjalid on korrektsed, kuid siis tuleks ka vastavalt nendele 
teostada.

Antud vaht ei ole sobilik ning mõeldud  kasutada sellises mõõtmes läbiviigu 
tihendamiseks. Manseti asemel kasutatakse mähist (dokumentatsioon esitatud 
vähemalt GRAFT® FR Pipe Wrap). Seal välja toodud ning ka fail esitatud, et 
tuleb katta GRAFT® FR Mortar seguga.

Ülevalt poolt oleks sellega tagatud, kuid kuna torukooriku vahemikud jäävad 
allapoole endiselt, siis vajalik ka altpoolt viimistleda tulepüsivalt.

Lugupidamisega

Arvo Kuuse

ohutusjärelevalve büroo

inspektor

mob: +372 5366 6387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 17, 2024 11:05 PM
To: Arvo Kuuse <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Reet Lääne' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Kanalisatsioonipüstikute tuletõkketööd

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere lp Arvo Kuuse

Saue linnas, Tule tn 4 kortermaja rekonstrueerimise käigus teostatakse 
kanalisatsioonipüstikute vahetamise töid.

Korruste vahelagede läbiviigud teostatakse selliselt, et vuuk täidetakse 
esmalt Paroc kivivillaga ning seejärel lastakse vuugivahe mõlemalt poolt 
vahelage täis Penosil tuletõkkevahtu (pildid teostusest on manuses). 
Tuletõkkemansetti torudele ei panda.

Manusesse on lisatud töös kasutatavate materjalide sertifikaadid.

Palume Teil tutvuda juuresolevate piltide ja materjalide 
vastavussertifikaatidega ning palume anda hinnang, kas teostatud lahendusega 
on tagatud siseministri määruse nr 17 lisas 4 nõutav tulepüsivus.

Lugupidamisega,

Pille Kaarlõp

Juhatuse liige

Tule tn 4, Saue KÜ

5019525