Subject: Ambla–Tamsalu km 10,57 ja Kursi järve tee ristumiskoht
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Madi Nõmm <[email-masked]>, "Villu Alatsei" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:12:20 +0300

Tere,

OÜ Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi koostab RMK tellimusel tööd: "Reinevere 
metsakuivendusobjekti rekonstrueerimise ja metsatee 
rekonstrueerimise-ehitamise projekt".

Töö hõlmab endas Reinevere küla riigitee nr 15126 Ambla–Tamsalu km 10,57 ja 
Kursi järve tee ristumiskoha rekonstrueerimist. Transpordiamet on 
ristumiskoha rekonstrueerimiseks väljastanud nõuded 7.1-1/23/13715-2 
kuupäeval 17.07.2023. Kuna nõuded kehtivad kaks aastat väljastamise 
kuupäevast, siis on tänaseks nõuded aegunud. Palume nimetatud ristumiskoha 
rekonstrueerimiseks värskeid nõudeid.

Täiendavalt - meile teadaolevalt on TRAM ja RMK omavahel alustanud 
praktikat, kus lihtsamad riigitee ja metsateede ristumiskohad on võimalik 
lahendada niiöelda tüüplahendusega. Kuna Ambla–Tamsalu km 10,57 ja Kursi 
järve tee ristumiskoht on täisnurga all, puuduvad probleemid 
nähtavuskauguste tagamisega ning puuduvad keerulised kraavide/truupide 
süsteemid, siis kas antud ristumiskoha rekonstrueerimisel on võimalik 
kasutada niiöelda tüülahendust?

koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega
Henri Daniel Ots
OÜ Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi
5070951