Subject: Maatoiming 2026040120157 piiride kindlakstegemine piiripunkt nr 42 asukoht- seisukoha küsimine
From: Gromaticus üld <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 12:07:42 +0300

Lugupeetud, 17 Keila-Haapsalu tee (86801:001:0123) katastriüksuse Rummu 
alevik, Lääne-Harju vald, Harju maakond omanik Transpordiamet (70001490) 
esindaja.

Teostan HAAPSALU mnt 11 (86801:001:0314) katastriüksuse Rummu alevik, 
Lääne-Harju vald, Harju maakond piiride muutmist piirinaaber HAAPSALU mnt 13 
(86801:001:0316) katastriüksusega.

Välitöö teostamise käigus selgus piiri kindlakstegemise vajadus Haapsalu mnt 
11 ja 17 Keila-Haapsalu tee (86801:001:0123) katastriüksuste ühise 
piiripunkt nr 42 asukoha osas. Lisatud skeem.

Piiride kindlakstegemine: Piiripunkt nr 42 asukoht

Põhjus: Maastikul leitud piirmärk nr 42 (metalltoru, maa all) 
koordineerimise erinevus registreeritud Haapsalu mnt 11 katastriüksuse 
piirimärk nr 1 (metalltoru) piiriandmetega võrreldes on 28 cm, mis on üle 
Katastriüksuse moodustamise korra § 17 lõikes 14 tiheasustusega alas lubatud 
20 cm väärtuse.

Selgitus: Haapsalu mnt 11 katastriüksus on mõõdistatud august 2005.a. L-Est’97 
süsteemis, piiriprotokoll koostatud 07.09.2005.a., registreeritud 
12.05.2006.a.
17 Keila-Haapsalu tee katastriüksus on moodustatud plaanimaterjali alusel 
september 2001, piiriprotokoll puudub, registreeritud 30.05.2002.a.

Välitöö teostamisel maastikult leitud mulla all asuv metalltoru, 
teisaldamise ega rikkumise märke ei täheldatud. Lähipiirkonnas teisi 
piirimärgi tunnusele vastavaid märke ei leitud.

Palun Teie poolset seisukohta kas olemasolev piirimärk nr 42 (metalltoru, 
maa all) asukoht on sama mis esialgse mõõdistamise ajal ja kas olete 
piirimärgi asukohaga nõus.

Palun Teie poolne seisukoht esitada esimesel võimalusel või siis hiljemalt 
26.05.2026.a.

Tänan.

Lugupidamisega

Jüri Linde
maamõõtja
655 MA-k