Subject: Lasnamäe 2 112 häireedastusteenus
From: "Tarmo Talv" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 13:36:43 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Hoone Lasnamäe 2 jääb alates 05.2025 tühjaks, hetke seisuga ühtegi
üürnikku majja ei jää.

Vaatame üle valveteenuste ja häireedastus lepinguid üle.

Hetkel on meie koostööpartneriks Viking Security, kes pakuvad ka 112
numbrile häireedastusteenust.

Sooviksime anda sisse taotluse 112 häireedastus antud objektil lõpetada.

Kirjale on lisatud viimase õppuse kokkuvõte ja tulekahju korral
tegutsemise plaan.

Tervitades

Tarmo Talv
Põhja piirkonna kinnisvarahaldur

tel +372 5816 2732

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.