Subject: C-501/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 12:15:34 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/448
Kohtuasja number: C-501/25
Vastuse kuup�ev: 23.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Euroopa Liidu finantshuvid; finantshuve kahjustavad pettused; 
kontrollimeetmed; liikmesriigi kohtul lubatakse j�tta kohaldamata 
konstitutsioonikohtu otsus; avaliku �lesande t�itmisel toime pandud 
rikkumine ja/v�i avalike vahendite omastamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2017/1371/EL; ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 47; EL p�hi�iguste harta artikkel 49; ELTL 
artikkel 325; Euroopa �henduste finantshuvide kaitse konventsioon

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8389

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium