Subject: [OI:48768] Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus
From: "Ille Peek" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 09:53:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan TÜ Õigusteaduskonna arvamuse Perekonnaseaduse ja teiste seaduste 
muutmise seadus , vabandame viivituse eest,

loodan, et teil on võimalik see siiski vastu võtta.

Parimate soovidega

Ille Peek

--

mag iur Ille Peek

õppekorraldusspetsialist

TÜ õigusteaduskond Tallinnas/School of Law (Tallinn)

Tõnismägi 5a, 10119 Tallinn

6271871

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]> On 
Behalf Of info.delta
Sent: Monday, May 11, 2026 10:30 AM
To: Harju Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; Tallinna 
Halduskohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>; MTÜ 
Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; [email-masked]; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Riigi Valimisteenistus <[email-masked]>; 
Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste 
Liit <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; Notarite 
Koda <[email-masked]>; Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda 
<[email-masked]>; MTÜ FinanceEstonia <[email-masked]>; MTÜ 
Lastekaitse Liit <[email-masked]>; MTÜ Lapsele vanemad 
<[email-masked]>; MTÜ Oma Pere <[email-masked]>; Eesti 
Naisteühenduste Ümarlaua Sihtasutus <[email-masked]>; Eesti Naiste Varjupaikade 
Liit <[email-masked]>; MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskus 
<[email-masked]>; MTÜ Ühendus Emade ja Laste Kaitseks 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Lasterikaste Perede Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Lasterikkad isad <[email-masked]>
Subject: [OI:48768] Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 22.05.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/543301e2-19e0-4aec-8ae1-132687354ea5

Pealkiri: Perekonnaseaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 11.05.2026

Registreerimise number: 8-1/3800-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee