Subject: FW: Küsimus puhkepauside tasustamise kohta.
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 09:17:13 +0300

From: Marilin Lutsoja - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, June 12, 2026 4:36 PM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: Ed: Küsimus puhkepauside tasustamise kohta.

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 11. juuni 2026 14:36
Adressaat: Marilin Lutsoja - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Küsimus puhkepauside tasustamise kohta.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Marilin.

Olen Novaforest OÜ juhataja - omanik aastast 1998. Tegeleme veoautode
remondiga. Tööaeg 8:00 kuni 17:00 , milles on 30 min lõunapausi ja 3X 10
minutit kohvipausi, mida ei tasustata. Töötajatega on kirjalik nõusolek
olemas .Tööinspektsioon nõuab kohvipauside tasustamist või tööaja
lühendamist pauside võrra.

Liina-Kristiina Suvorova peab seda vajalikuks, kuigi nende poolt
kinnitatud riskianalüüsis ei tooda välja mingeid erinõudeid meie töös.

Lähtudes praegusest turuolukorrast, ei ole võimalik lühendatud tööpäevi
lubada. Paluks Teiepoolset kommentaari seaduse tõlgendamises.

Lugupidamisega

Velmo Pind

5115778

Novaforest OÜ

Betooni 11 D

Tallinn