Subject: Kutse DD4j töörühma koosolekule 09.04.2024
From: "RIA teavitused" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 20 Mar 2024 17:21:56 +0200

Tere

Kutsume teid DD4j integraatorite koosolekule.

Koosoleku päevakord:

DD4j 5.3.0

LTA kasutusele võtt

Uued SK ahelad

Üleminek CDOC2'le

Küsimused ja vastused

Toimumisaeg 09.04.2024 kell 14:00 - 15:30

Toimumiskoht MS Teams konverents

 <mailto:[email-masked]> Kasutajatugi

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

telefon: 666 8888

Riigi Infosüsteemi Amet

________________________________________________________________________________

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

 <https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NTQ5MjJlZDEtOWZkNy00MGU5LWFhODAtZTdjMTJmZjAzY2Vj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2280bde487-f5b4-401f-827f-790e5cd4f5d9%22%2c%22Oid%22%3a%22d8b54556-4611-423a-9047-cc4bcfca0545%22%7d> 
Click here to join the meeting

Meeting ID: 371 636 669 637
Passcode: ruRzpZ

 <https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-teams/download-app> Download 
Teams |  <https://www.microsoft.com/microsoft-teams/join-a-meeting> Join on 
the web

 <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting> Learn more | 
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=d8b54556-4611-423a-9047-cc4bcfca0545&tenantId=80bde487-f5b4-401f-827f-790e5cd4f5d9&threadId=[email-masked]&messageId=0&language=en-GB> 
Meeting options