Subject: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5 vahetuseks
From: "infrahanked - RIT" <[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 4:17 PM
To: Toomas Pai - RIT <[email-masked]>
Cc: infrahanked - RIT <[email-masked]>; Diana Rõõmussaar 
<[email-masked]>
Subject: Re: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5 
vahetuseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Lugupeetud Toomas Pai

Manusena lisatud tootja kinnitus.

Juhin tähelepanu, et mudelite E24u ja E27q tootmine on juba lõppenud.
Soovime saada esimesel võimalusel luba nende mudelite asendamiseks 
e-kataloogis.

Mudelite E27u ja E34m tootmine lõpeb 31.07.2025, kuid ootame veel viimaste 
koguste saabumist Baltikumi lattu. Soovime formaalse muudatuse nende 
mudelite osas teha laovaru ammendumisel.

Lugupidamisega,
Lennart Leht

From: Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Date: Friday, 25. April 2025 at 12:12
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5 
vahetuseks
Lugupeetud Lennart Leht

Tänan tootmisest lõppemisest teavitamise ja muudatusettepaneku eest. 
Tehnilistelt näitajatelt on esitatud monitorid asendamiseks sobivad.

Muutmisavalduse loa andmiseks vaja on veel iga monitori puhul tootjapoolset 
tõendit tootmise lõppemise kohta. Palun saatke niipea kui võimalik, sh 
võivad olla ka eraldi.

Lugupidamisega

Toomas Pai
hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699

  _____

Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saadetud: teisipäev, 22. aprill 2025 16:21
Adressaat: Toomas Pai - RIT
Teema: Muudatusettepanek: Monitor klass 1; klass 3, klass 4 ja klass 5 
vahetuseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Austatud Toomas Pai,

Vastavalt raamlepingute nr „5-324-0301-1“, „5-324-0300-1“, „5-324-0302-1“ ja 
„5-3/24-0049-1“ punktidele 10.3–10.5 teavitame, et tootja on lõpetanud 
järgmiste lisatoodete tootmise:

*	HP E24u G5 –E-Series - LED monitor - 23.8" - 1920 x 1080 Full HD (1080p) @ 
75 Hz - IPS - 250 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort, USB-C - black 
head, black and silver (stand), Tootekood: 6N4D0AA
*	HP E27u G5 – E-Series - LED monitor - 27" (27" viewable) - 2560 x 1440 QHD 
@ 75 Hz - IPS - 350 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort, USB-C - black 
head, black and silver (stand). Tootekood: 6N4D3AA
*	HP E27Q G5 – EE-Series - LED monitor - 27" - 2560 x 1440 QHD @ 75 Hz - 
IPS - 350 cd/m² - 1000:1 - 5 ms - HDMI, DisplayPort, USB - black, black and 
silver. Tootekood: 6N6F2AA

Tootja pakub nendele toodetele tehniliste näitajate poolest paremaid 
asendustooteid.

Samuti teavitame, et vastavalt raamlepingute nr 5-324-0301-1, 5-324-0300-1, 
5-324-0302-1 ja 5-3/24-0049-1 punktidele 10.3–10.5 on lõpetamisel ka 
järgmise lisatoote tootmine:
*	HP E34m G4 Conferencing Monitor – E-Series - LED monitor - curved - 34" - 
3440 x 1440 WQHD @ 75 Hz - VA - 400 cd/m² - 3000:1 - 5 ms - HDMI, 
DisplayPort, USB-C - speakers. Tootekood: 40Z26AA

Tootja pakub sellele samuti tehniliselt paremat asendust.

Lähtudes eeltoodust teeme ettepaneku asendada kõik nimetatud lisatooted 
järgmiste mudelitega ning palume Teie luba nende vahetamiseks:

*	Klass 1 monitori (HP E24u G5) asendus: HP Series 5 Pro 23.8" – 524pu 
(USB-hubiga ja järjestikühenduse toega). Tootekood: 9D9V7AA
*	Klass 3 monitori (HP E27u G5) asendus: HP Series 5 Pro 27" QHD USB-C – 
527pu. Tootekood: 9E0G5AA
*	Klass 4 monitori (HP E27Q G5) asendus: HP Series 5 Pro 27" QHD – 527pq. 
Tootekood: 9D9S0UT
*	Klass 5 monitori (HP E34m G4) asendus: HP Series 5 Pro 34" WQHD USB-C 
Conferencing Monitor – 534pm. Tootekood: 9E0Z2UT

Manusena on lisatud kõikide eelpool nimetatud toodete tehnilised infolehed 
ning vastavustabel. Lisaks saadame lähipäevil täiendava dokumendina tootja 
EOL-kirja.

Lugupidamisega,
Lennart Leht
Green IT OÜ